طول عمر اگر بیمار نارسایی کلیه آغازنشود دیالیز چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امید به زندگی اگر بیمار نارسایی کلیه را دیالیز شروع نمی چیست؟ دیالیز درمان که outsources عملکرد کلیه ها شکست خورده است. این است که اغلب مورد نیاز در زمانی که مردم به ESRD (بیماری کلیوی end-stage) و پس از آن، تقریبا 85 تا 90 درصد از عملکرد کلیه از دست داده اند. سپس چه اتفاقی خواهد افتاد یک بار مردم تصمیم گرفت تا آن را ندارد و یا بیرون آمدن از آن؟ چه مدت می تواند آنها را بدون دیالیز زندگی می کنند؟

چه اتفاقی می افتد هنگامی که مردم تصمیم گرفت به دیالیز نه؟

صادقانه بگویم، اراده بیماری به سرعت بدتر می رود و کیفیت زندگی مردم خواهد شد تا حد زیادی تحت تاثیر قرار. اما اگر آنها می تواند برخی از درمان های جایگزین که ممکن است کمک به آنها برای زندگی بهتر بدون دیالیز را.

چه مدت می تواند آنها را بدون دیالیز زندگی می کنند؟

همانطور که به امید به زندگی که تصمیم به دیالیز نشده است و یا پس از قطع آن، آن است که دقیقا به دلیل تمام عوامل مختلف در هر فرد نیست.سموم ساخت تا در سطوح مختلف، به عنوان نشانی مایع در اطراف قلب، چگونه به سرعت سایر ارگان ها را تحت تاثیر قرار می. اما در اغلب موارد آنها را کنید شما طولانی است. به طور کلی، بعضی از بیماران که مبتلا به عفونت، بیماری های قلبی یا بیماری های ریوی بسیار بیمار هستند حتی نمی بعد از دولا شدن دیالیز زندگی می کنند در هفته است. بیماران دیگر که برخی از عملکرد کلیه چپ ممکن است چند هفته به یک ماه زندگی می کنند.

بنابراین اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، آیا ارتباط با دکتر خود و پیدا کردن بعضی از راه های دیگر برای کمک به شما خلاص شدن از شر به تدریج. نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا پیدا کردن درمان که می تواند جایگزین دیالیز، شما به ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا پیام های زیر را ترک هستند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

با کمک درمان های جایگزین دیالیز، افراد ممکن است یک زندگی با کیفیت، به طوری نمی دهد تا درمان، شما باید بر این باورند که بسیاری از مردم در سراسر جهان وجود دارد اقامت با شما.

http://www.kidney-treatment.org/esrd-treatment/1396.html





:: برچسب‌ها: ESRD درمان، دیالیز، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: